Urząd Miejski w Olsztynku
Polityka Jakości – Misja Urzędu Miejskiego w Olsztynku
Misja:
„Kształtowanie miasta i gminy Olsztynek jako atrakcyjnego, przyjaznego i wyjątkowego miejsca zamieszkania, wypoczynku oraz rozwoju gospodarczego w regionie.”
Polityka Jakości:
Pracownicy Urzędu Miejskiego w Olsztynku będą dążyć do ciągłego zaspokajania potrzeb i oczekiwań Mieszkańców Gminy Olsztynek oraz pozostałych Klientów zarówno indywidualnych jak i instytucjonalnych. Służyć temu będzie ciągłe podnoszenie poziomu świadczonych usług, określonych wymogami prawnymi w oparciu o ustanowiony i wdrożony Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Kontroli Zarządczej, zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001: 2015.
Założenia Polityki Jakości realizowane będą poprzez:
- Sprawne i kompetentne załatwianie spraw w możliwie najszybszym terminie.
- Prowadzenie otwartej polityki informacyjnej oraz doskonalenie komunikacji pomiędzy Klientem a Urzędem opartej na wykorzystaniu systemów informatycznych.
- Określenie uprawnień i odpowiedzialności dla kierownictwa każdego szczebla zarządzania za jakość świadczonych usług.
- Zapewnienie zasobów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania, w tym zatrudnianie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i umiejętnościach, które będą ciągle doskonalone.
- Tworzenie pozytywnego i przyjaznego wizerunku Urzędu.
Zobowiązuję się skutecznie realizować przyjętą Politykę Jakości – Misję we wszystkich obszarach działalności Urzędu, poprzez utrzymanie i ciągłe doskonalenie funkcjonującego w Urzędzie Miejskim w Olsztynku Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Kontroli Zarządczej.
Olsztynek, 23.12.2022 r.